6. Have we healthy habits?
Lectura facilitada
Read
Complete.
Completa.
Get.
Consigue.
2. Self-evaluation
Nivel 1 | Nivel 2 | Nivel 3 | Nivel 4 | |
---|---|---|---|---|
I can speak about daily routines. | Strongly disagree (0.5) | Disagree (1) | Agree (1.5) | Strongly agree (2) |
I appreciate a healthy life. | Strongly disagree (0.5) | Disagree (1) | Agree (1.5) | Strongly agree (2) |
I can obtain information in an oral exposition. | Strongly disagree (0.5) | Disagree (1) | Agree (1.5) | Strongly agree (2) |
I can represent information into a bar chart. | Strongly disagree (0.5) | Disagree (1) | Agree (1.5) | Strongly agree (2) |
I can work in groups to create a timeline about routines. | Strongly disagree (0.5) | Disagree (1) | Agree (1.5) | Strongly agree (2) |
I enjoy using English for real communication. | Strongly disagree (0.5) | Disagree (1) | Agree (1.5) | Strongly agree (2) |
- Activity
- Name
- Date
- Score
- Notes
- Reset
- Apply
- New Window
3. Test yourself
Lectura facilitada
Read
Finished.
Terminamos.
![To make La imagen muestra unas manos elaborando un objeto.](hacer_(1).png)
Practice what you learned.
Practica lo aprendido.
![To make La imagen muestra unas manos elaborando un objeto.](hacer_(1).png)
![Timeline La imagen muestra una línea de tiempo.](3507754-iconoteka-time-timeline_107662.png)
Make a school year timeline.
Realiza una línea del tiempo del curso escolar.
![To write La imagen muestra una mano escribiendo varias letras.](escribir.png)
![Like La imagen muestra un chico sosteniendo un objeto y un pulgar hacia arriba.](gustar.png)
Write down the things you liked or disliked.
Escribe las cosas que te gustaban o no.
![To make La imagen muestra unas manos elaborando un objeto.](hacer_(1).png)
![Bar chart La imagen muestra un gráfico de barras.](bar_chart_sorted_analysis_icon_183294.png)
Make a bar chart with the activities.
Haz un gráfico de barras de las actividades.
![To make La imagen muestra unas manos elaborando un objeto.](hacer_(1).png)
![Bar chart La imagen muestra un gráfico de barras.](bar_chart_sorted_analysis_icon_183294.png)
Make a bar chart with the number of partners.
Haz un gráfico de barras del números de compañeros.
4. To finish
To conclude, let's remember the strategy or "trick" that you have learned during this challenge.
We taught you this strategy or "trick" and you worked on it in the section My habits. Go back to that section and review for a moment what it consisted of and how it helped you to achieve the challenge we proposed to you.
Now open the Learning Diary and complete the last page.
In this section you will keep valuable information about the strategy, in which activities you have applied it, whether it has been useful and what has been the most difficult for you.
Keep up the good work, you're doing great!
For your efforts you have earned your first badge here, which you will be credited with as Mega Estratega.
Congratulations!
Remember:
- Ask your teacher whether you will fill it in on paper or on the computer.
- If you fill it in on the computer, don't forget to save it on your computer when you finish it!
¿Necesitas más ayuda?
Para concluir, vamos a recordar la estrategia o el “truco” que has aprendido durante este reto.
Esta estrategia o “truco” te lo enseñamos y lo trabajaste en el apartado My habits. Vuelve a dicho apartado y repasa
un momento en qué consistía y cómo te sirvió para llegar a conseguir el reto que te proponíamos.
Abre, ahora, el Diario de Aprendizaje y completa su última página.
En este apartado guardarás información valiosa sobre la estrategia, en qué actividades las has aplicado, si ha sido
útil y qué te ha resultado más difícil.
¡Sigue trabajando así! ¡Lo estás haciendo genial!
Por tu esfuerzo has conseguido aquí la primera insignia que te acreditará como Mega-Aprendiz ¡Enhorabuena!
Recuerda:
- Pregunta a tu profesor o profesora si la rellenarás en papel o en el ordenador.
- Si la rellenas en el ordenador, ¡no te olvides de guardarla en tu ordenador cuando la termines!
Licensed under the Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike License 4.0